CITROËN CXPERIENCE CONCEPT wygrywa konkurs elegancji

Koncepcyjny model Citroëna, będący ucieleśnieniem komfortu i luksusu, zaprezentowany po raz pierwszy podczas Salonu samochodowego w Paryżu, nie przestaje zachwycać.
Jego imponującą sylwetkę, nagrodzoną ex-aequo wraz z jednym z innych modeli koncepcyjnych, które stanęły w szranki tego konkursu, mogło podziwiać w Chantilly 16 000 przybyłych na tę imprezę gości.

Zorganizowana 10 września br., czwarta edycja konkursu Chantilly Arts & Elegance Richard Mille, zgromadziła całą plejadę samochodów przyszłości w wyjątkowej scenerii zamkowej posiadłości w Chantilly. W tym roku na konkurs przybyło 16 000 gości, aby podziwiać modele koncepcyjne rywalizujące w Konkursie Elegancji oraz 90 historycznych modeli, sprowadzonych ze wszystkich stron świata.

 

CXperience Concept zdobył najwyższe uznanie jury, ex-aequo z innym zgłoszonym do konkursu modelem koncepcyjnym.
Chantilly Arts & Elegance Richard Mille to motoryzacyjny konkurs elegancji o światowej renomie. Oferuje zebranym widzom unikatowy spektakl, w którym każdy producent prezentuje swój koncepcyjny model w asyście modelki ubranej w kreację sławnego projektanta mody. Citroën zdecydował się przystąpić do tegorocznego Konkursu Elegancji z modelem CXPERIENCE CONCEPT w asyście kreacji chińskiego stylisty Yang Li.

Koncepcyjny model Marki ma już na swoim koncie nagrodę Grand Prix RTL- Auto Plus, zdobytą podczas pierwszej publicznej prezentacji tego samochodu na Salonie samochodowym w Paryżu w ubiegłym roku.
CXPERIENCE CONCEPT stanowi ilustrację możliwości Citroëna wcielania w życie swojej obietnicy „Be Different, Feel Good” w segmencie luksusowych sedanów. 
 

do góry